ایرانمشرق وسطی

امریکہ پوری دنیا میں نفرت کی علامت بن چکا ہے: جنرل حسین سلامی

سپاہ پاسداران انقلاب اسلامی کے کمانڈرانچیف نے کہا ہے کہ ایرانی بحریہ ایک ایئر بیسڈ بحری طاقت میں تبدیل ہو گئی ہے جس کے پاس ڈرون طیاروں اور ایمفی بائیس قسم کے ہیلی کاپٹروں اور طیاروں کی بڑی رینج موجود ہے۔

بدھ کی صبح بندر عباس میں ملکی ماہرین کے تیار کردہ جدید ترین ڈرون طیاروں اور ہیلی کاپٹروں کی سپاہ پاسداران کی بحری فورس میں شمولیت کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے، جنرل حسین سلامی کا کہنا تھا کہ امریکہ کی توسیع پسندانہ پالیسی میں کوئی تبدیلی دکھائی نہیں دیتی۔

انہوں نے کہا کہ امریکہ بدستور دیگر ملکوں پر اپنی مرضی مسلط کرنے کی کوشش کر رہا ہے جس سے پتہ چلتا ہے کہ امریکی حکمران سیاسی دانشمندی سے عاری ہو چکے ہیں اور ان میں تدبر کا بھی فقدان دکھائی دیتا ہے۔

جنرل حسین سلامی نے امریکی صدر کے اس اعتراف کا ذکر کرتے ہوئے کہ وہ شام کے صدر بشار اسد کو قتل کرنا چاہتے ہیں، کہا کہ یہ امریکہ کی سیاسی طاقت کا باب بند ہوجانے کا اعتراف ہے کہ واشنگٹن کھل کر کسی ملک کے قانونی صدر کو قتل کرنے کی بات کر رہا ہے۔

سپاہ پاسداران انقلاب اسلامی کے کمانڈر انچیف نے یہ سوال اٹھاتے ہوئے کہ کیا امریکی حکام اکیلے کسی اسلامی ملک کی سڑکوں پر آمد و رفت کر سکتے ہیں؟ کہا کہ امریکہ نہ صرف دنیا بھر کی اقوام میں نفرت کی علامت بن گیا بلکہ خود امریکی شہری بھی آج مردہ باد امریکہ کے نعرے بلند کر رہے ہیں۔

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close